قوانين و مقررات سايت  و شرکت در دوره های مجازی

  1. شرایط و ضوابط استفاده از سایت آموزشگاه اریکه

استفاده از سايت آموزشگاه اریکه و تهیه دوره های آموزشی  به معنی آگاهي و توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

  • خرید دوره و خدمات از این آموزشگاه اینترنتی بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ايران صورت مي پذيرد.
  • خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالكیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این آموزشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده از محتویات سایت نیز پیگرد قانونی دارد.
  • اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات دوره ها و خدمات و فروش کالا ارائه شده به صورت کلی و کامل بوده و این آموزشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.
  • سايت آموزشگاه اریکه هیچگونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که میتواند ناشى از عوامل خارج ازحوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت،بانكي، مسائل مخابراتى،تجهیزات سخت افزاری وغیره) نمی پذیرد.
  • تمام ابزاری که در این آموزشگاه اینترنتی در ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و كاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش باشد.
  • ارتباط این آموزشگاه اینترنتی باکاربران ازطریق سایت erikeh-academy.com  فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نام، تلفن و …) وسیستم  چت موجود در همین سایت ، برقرار مي گردد.
  • آموزشگاه اینترنتی اریکه به هیچوجه اطلاعات منحصربفرد کاربران را به اشخاص غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
  1. شرایط و ضوابط خدمات فروش دوره و کالا

از نظر حقوقی، در معاملات آموزشگاه اینترنتی اریکه، erikeh-academy.com به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار و یا کارآموز تلقی می شوند.

  • بر اساس طرح درسهای معین و برنامه آموزشی اعلام شده توسط آموزشگاه ، دوره و یا دوره های خریداری شده چه از طریق درگاه پرداخت و چه از طریق کارت به کارت به حساب اعلام شده  توسط مدیر سایت ، آموزش  بر اساس توضیحات و قیمت مخصوص دوره در آن زمان بوده و خریدار دوره با تایید این * شرایط و مقررات * حضور خود را به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن اسپات پلیر، در دوره اعلام خواهد کرد.
  • میزان زمان اجرای دوره های عمومی مندرج در استاندارد مهارتی مربوطه و برای آموزش اینترنتی و مجازی بر حسب درخواست خریدار و توضیحات مخصوص دوره خریداری شده در زمان خودش خواهد بود و خریدار دوره با آگاهی کامل از این شرایط اقدام به تهیه دوره نموده است.
  • شرایط شرکت در آزمون فنی و حرفه ای این هست که کارآموز در پایان دوره باید تایید مربی را گرفته و برای آزمون به استان و شهری  برود که آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای اریکه در آنجا باشد و خریدار با دانستن این موضوع اقدام به خرید دوره نموده است.
  • علاوه بر شهریه دوره، سایر هزینه ها شامل : هزینه ثبت نام پرتال ، معرفی به آزمون ، مشاوره ، هزینه صدور گواهینامه ، هزینه های شرکت در آزمون کتبی و عملی مجدد بر اساس مبالغ اعلام شده از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از سوی کارآموز  می بایست پرداخت شود.
  • ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده، طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود.
  1. نحوه پرداخت و عودت شهریه و تحویل دوره :
    • پرداخت شهریه دوره  بر اساس توافق طرفین به صورت کارت به کارت به شماره اعلام شده توسط مدیر سایت ( به اسم محمدرضا عسگری) و یا از طریق درگاه پرداخت همین سایت قابلیت پرداخت خواهد داشت.
    • عودت شهریه بنا به درخواست کارآموز در صورتی پذیرفته میشود که :
    • دوره تهیه شده از تاریخ پرداخت شهریه ظرف حداکثر 1 ماه به کارآموز تحویل نگردد (دوره تهیه شده در اپلیکیشن اسپات پلیر و به نام خریدار کامل تحویل می گردد و تاریخ تحویل دوره و اسم خریدار در این اپلیکیشن ثبت خواهد شد) و در صورت انصراف به غیر از شرایط ذکر شده ، هیچ مبلغی به کارآموز مسترد نخواهد گردید.
    • قیمت پرداختی در هر دوره بر اساس زمان خریداری شده و بر مبنای ارائه درس های اعلام شده در صفحه توضیحات دوره در آن زمان بوده و خریدار با آگاهی کامل از قیمت دوره پرداخت خود را از طریق درگاه پرداخت و یا کارت به کارت انجام میدهد .
    • ارسال دوره بعد از تکمیل خرید در حساب کاربری در قسمت دوره های من می باشد و کاربر از طریق حساب کاربری خودش در این سایت و دریافت کد برای اپلیکیشن اسپات پلیر دسترسی به ویدیوهای آموزشی خریداری شده را دارد.

 

 

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید

با ورود یا ثبت نام شما قوانین آکادمی برکه را قبول دارید

برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد